O ile zależy Ci na tym, aby Twój sklep w sieci odniósł sukces, musisz o niego dbać. I to nie okazjonalnie, ale przez cały czas. Wyłącznie wtedy sklep w sieci będzie systematycznie przynosił Ci zyski.
Tutaj znaczenie ma nie tylko i wyłącznie jakość asortymentu, niemniej jednak i podejście do klienta. Od tego bowiem będzie zależało to, jakimi opiniami będzie cieszył się twój sklep. Dlatego całkiem dobrze od samego początku jest dbać o pozytywny wizerunek sklepu, niż w przyszłości zastanawiać się nad tym, czy jest możliwe usuwanie negatywnych opinii w sieci. Bo bez wątpienia sposobem na to, jest dochodzenie do porozumienia z niezadowolonymi klientami. Natomiast nie za każdym razem takie udaje się zyskać, a opinia pozostaje już na stałe. I niesie za sobą solidne konsekwencje. Bo bardzo często jest tak, że zanim ludzie zdecydują się na konkretny zakup, to nie tylko poszukują wybranego produktu. Następnym krokiem przed dokonaniem decyzji jest właśnie sprawdzenie opinii w internecie o danym sklepie czy sprzedającym. Takie opinie mogą pojawiać się nie tylko i wyłącznie na forach internetowych. Publikuje się je także na platformach sprzedażowych czy stronach społecznościowych. Opinie takie mają spore oddziaływanie. Jeśli negatywnych opinii jest dużo, nie pomoże nawet ochrona wizerunku w sieci. Dobrze jest zwyczajnie zapobiegać sytuacjom, kiedy do negatywnych opinii może dojść. W każdym przypadku powinno się dbać o zadowolenie klienta, bo jeden niezadowolony klient może zaszkodzić bardziej niż kilkunastu zadowolonych przyłożyć się do poprawy wizerunku. Wtedy wręcz kolportaż ulotek Olsztyn może nie pomóc.
Zobacz: ochrona wizerunku w interncie.
0 komentarze:
Prześlij komentarz