Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś trudne zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że trzeba się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych kontrahentów, aby byli skłonni obecnie u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za radą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze codziennym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie może być zatem tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itd. Jeżeli już uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, ale najpierw trzeba taką listę posiadać. O ile posiadamy i chcemy, żeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw dostać coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne idealny język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze właściwe dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja przekształceń. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: masowa wysyłka e-mail.

0 komentarze:

Prześlij komentarz