Jednym z celów stawianych sobie przez reklama jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest posiadać je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stabilne relacje biznesowe.
Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można by na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma natomiast tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć cały rok. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą reklamy w większości przypadków. Wiesza się wszak kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie świetnie będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, ale też w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im dobry nadruk. Trzeba na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może też być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie wartościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać cały rok. Chcąc korzystać z takiego dobrego pomysłu marketingowego, powinno się posiadać na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego dotyczy.
Zobacz więcej: aldo-kalendarze.pl/zdjecia.
0 komentarze:
Prześlij komentarz